В період 2019-2020 навчального року робота Станції юних техніків була спрямована на виконання Закону України «Про позашкільну освіту», Положень: «Про позашкільний навчальний заклад», «Про центр. Будинок. Клуб науково-технічної творчості учнівської молоді, станцію юних техніків» інших чинних законодавчих та нормативних документів. Станція юних техніків здійснювала свою діяльність відповідно до статуту. Навчально-виховний процес відбувався згідно затвердженого розкладу занять гуртків та секцій.

         Педагогічним колективом закладу проведено певну роботу щодо збереження мережі гуртків, станом на 1 вересня 2019-2020 навчального року у закладі було сформовано 56 гуртків, із них:

2 гуртки початково-технічного профілю;

42 гуртків   художньо-технічного профілю;

5 гуртків спортивно-технічного профілю;

7 секцій дослідницько-експериментального напряму (секції МАН).

     У гуртках та секціях займалося 728 вихованців.

         За штатним розкладом у закладі працює 32 працівники:

17 -  педагогів;

8 – працівників обслуговуючого персоналу;

7 - керівників гуртків та секцій за сумісництвом.

         Протягом навчального року заклад працював над вирішенням проблемного питання            «Формування соціальної компетентності учнівської молоді в умовах позашкільного навчального закладу».

         З метою ефективного вирішення педагогічного питання, було сплановано роботу щодо його реалізації, систему навчально-виховних та методичних заходів було включено до річного плану роботи закладу.

         Опрацювання педагогічної проблеми у закладі надає змогу педагогічному колективу домогтися істотних результатів в вирішенні ряду питань: освоєнні нових навчальних програм за змістом позашкільної освіти; пошук оригінальних методик викладання; конструювання досвіду на основі досягнень науки та передового педагогічного досвіду, перевірка його ефективності.

         Щоб домогтися істотних результатів при роботі над педагогічною проблемою педагогічний колектив та адміністрація закладу ставили перед собою слідуючі завдання:

-          забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних напрямів діяльності, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;

-          реалізація навчальних програм та навчально-виховних планів зі всіх напрямів гурткової роботи та роботи секцій МАН;

-          впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;

-          сприяння розвитку самоосвіти педагогів в системі формування їх професійної компетентності: відвідування міських, обласних семінарів, відкритих занять, виховних заходів, конкурсів, майстер-класів;

-          пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців, учнів і слухачів;

-          пошук шляхів ефективної реалізації завдань позашкільної освіти;

-          сприяння професійній орієнтації, розвитку творчих здібностей дітей.

         Уся робота з педагогічними кадрами була спрямована на підвищення професійного та методичного рівня кожного педагога. Для цього забезпечувалося співвідношення масових, групових та індивідуальних форм роботи, традиційних та інноваційних підходів до організації методичної роботи, активних та інтерактивних форм навчання.

       За період 2019-2020 навчального року підвищили фахову майстерність та пройшли курсову перепідготовку: Цуркан В.Г., Гвоздик У.М., Бикова Л.І. при ДЗВО «Університеті менеджменту освіти» НАПН України, згідно з погодженим міським методичним кабінетом перспективним планом проходження курсів підвищення кваліфікації. Педагоги закладу: Мирошниченко О.М., Коцюк О.Г., Горшкова Л.А., Щербина Н.С., Негрескул Л.Г., Волохова В.В., Карабут І.А., Кравець О.В. пройшли компетентнісно та діяльнісно-орієнтований модуль «Закордонний досвід організації освіти на сучасному етапі» при Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.

         Згідно плану атестації педагогічних працівників закладу у 2019-2020 н.р. успішно пройшли атестацію та підвищили свій фаховий рівень Горшкова Л.А., Мирошниченко О.М., Щербина Н.С., Коцюк О.Г., Негрескул Л.Г., Волохова В.В

       У ході проведення атестації, атестаційною комісією було відвідано у керівників гуртків відкриті заняття та виховні заходи. Педагоги, які атестувалися показали належний рівень організації та проведення навчально-виховної роботи у гуртках.

       Зміст методичної роботи та її організацію було відображено у річному плані роботи закладу.

         У 2019 – 2020 н.р. методична робота з педагогічними працівниками реалізувалася через традиційні колективні (масові, групові), індивідуальні та інноваційні форми її організації, а саме:

-      методична рада;

-      методичні об’єднання;

-      теоретичні та практичні семінари;

-      школа педагогічної майстерності.  

Організація ефективної методичної роботи педагогів сприяє розв’язанню проблеми оптимізації виховної роботи в закладі, розробленню та впровадженню інноваційних навчально-виховних методик і технологій. Тому у закладі працюють методичні об’єднання керівників гуртків науково-технічного напряму (проблемна тема: «Використання проектних технологій у гуртках» - керівник Негрескул Л.Г.), дослідницько-експериментального напряму (проблемна тема: «Мотивація дослідницької діяльності слухачів» - керівник Поліщук С.В.).   

Діяльність методичних об’єднань передбачала постійний моніторинг професійної діяльності педагогів – членів методичного об’єднання, розробку рекомендацій щодо підвищення ефективності їх професійної діяльності; атестацію педагогічних працівників; участь в обласних та Всеукраїнських виставках - конкурсах, звіти педагогів про їх творчу та освітню діяльність; участь у обласному конкурсі серед педагогічних працівників позашкільних закладів на кращу методичну розробку з науково-технічного напряму; проведення «круглих столів»; обговорення питань роботи над проектами в секціях та гуртках; обговорення результатів пошуково-дослідницьких робіт.

         Ефективність роботи методичних об'єднань значно підвищило рівень педагогічної майстерності його членів, з цією метою створена і проводить свою роботу «Школа педагогічної майстерності», керівник Горшкова Л.А., тема над якою працюють педагоги «Від творчого педагога до творчого вихованця». Зміст роботи цієї групи – інформація про нові напрями в позашкільній освіті, задуми, що з’являються в педагогічній практиці, пропаганда нових педагогічних ідей, проведення відкритих занять, виховних заходів. В ході роботи школи було проведено:

- «Методичний діалог» - «Професійна компетентність педагога закладу позашкільної освіти»;

- «Круглий стіл» - «Обдаровані діти: виявлення, навчання, розвиток».

         Керівниками гуртків проводилися відкриті заняття, що сприяло підвищенню майстерності педагогів, впровадження в практику керівників гуртків передового педагогічного досвіду. Під час обговорення та аналізу занять забезпечувалася цілеспрямованість обговорення, науковість аналізу, поєднання аналізу заняття з практичними рекомендаціями. Також було проведено виставку напрацьованих педагогічних матеріалів керівників гуртків та секцій МАН.

         Проводилися теоретичні та практичні семінарські заняття для педагогів закладу.

         Участь педагогів у науково-методичних семінарах сприяла ознайомленню з сучасними науковими здобутками, з новими технологіями навчання, що допомагає їм осмислити власний досвід навчально-виховної роботи, прилучатися до науково-пошукової роботи в своїй діяльності, підвищити свій інтелектуальний і творчий потенціал, обрати стратегію самоосвіти, техніку її здійснення.

         Проведення семінарів практикумів – дієва форма роботи. Цінність його в тому, що педагоги самостійно опрацьовують педагогічну літературу з проблеми, яка обговорюється, аналізують власний досвід. Опрацьовані матеріали учасники семінару-практикуму оформляють у вигляді доповідей. Практичною частиною семінару-практикуму є відкриті заняття, залежно від мети семінару та його теми. Проведення відкритих занять є ефективною формою в проведенні методичної роботи для вдосконалення умінь та набуття досвіду, навіть, якщо, заняття готують і проводять мало досвідчені керівники гуртків.

         З метою впровадження принципів організації навчання за минулий навчальний рік, у закладі, було проведено два семінари – практикуми за такою тематикою:

         - «Інтерактивні форми та методи проведення занять в роботі гуртків спортивно-технічного профілю та відкрите заняття гуртка «Історико-технічне стендове моделювання»»;

- «Методика використання комп’ютерної техніки в умовах проектного навчання та

відкрите заняття секції МАН «Програмування».

            Теоретичний семінар на тему: «Дослідницьке навчання і проектування в сучасній освіті» перенесено на вересень місяць, у зв’язку з карантинними заходами.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» та з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID – 19 педагоги закладу працювали дистанційно за індивідуальними планами.

         Методистом Гвоздик У.М. та заступником з НВР Биковою Л.І. проводилися  індивідуальні консультації для керівників гуртків та секцій в дистанційному форматі, таким чином надавалася постійна методична допомога у вирішенні питань навчально-виховного процесу.    

         Залишається актуальною методична допомога у вирішенні питань навчально-виховного процесу та усунення окремих недоліків виявлених під час відвідування занять.

         Заступником директора з НВР Биковою Л.І. було проведено роботу щодо вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду роботи керівника гуртка Щербини Н.С. на тему: «Розвиток творчих здібностей дітей на заняттях гуртка «Технічний дизайн»».    На основі зібраного матеріалу робилися висновки про суть досвіду педагога, розкривалися методи, прийоми та технології дослідження результатів, проводився аналіз зібраного матеріалу.

            Вивчивши факти ППД був складений опис досвіду, розкриті засоби, прийоми, фактори, умови, в яких він сформувався і діє, обґрунтовані висновки про його цінність.

            Матеріали опису досвіду роботи містять наступні розділи: інформаційний лист, зміст    досвіду, вступ, нормативно-правова база, анотація на досвід керівника гуртка, модель організаційно-педагогічної діяльності закладу щодо поширення перспективного педагогічного досвіду, характеристика на автора досвіду, опис змісту досвіду, висновки, додатки до досвіду роботи.

         Керівним органом методичної служби закладу є методична рада, яка займає провідне місце у моделі управління та вирішує наступні завдання:

         - інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань позашкільної освіти;

         - пропаганда та використання новітніх освітніх технологій в позашкільній освіті;

         - сприяння виробленню у керівників гуртків умінь та навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності;

         - робота по вирішенню проблем, над якими працює заклад.

         Протягом року методичною радою вирішувалися слідуючі питання: затвердження плану та структури методичної роботи на новий навчальний рік; затвердження планів роботи МО, Школи педагогічної майстерності; затвердження плану та структури методичної роботи на новий навчальний рік; затвердження навчальних планів роботи гуртків та секцій тощо.

         Крім того методична рада бере участь і вносить свої пропозиції щодо складання річного плану роботи закладу, сприяє обміну досвідом учасників навчально-виховного процесу, сприяє професіоналізму молодих педагогів, постійно вивчає нормативні документи і знайомить з новинками педагогіки та методики. Також працювала з педагогами, що атестувалися та вивчалися звіти керівників МО про роботу над науково-методичною проблемою.

         Робота методичної ради сприяла формуванню та розвитку вміння педагогів аналізувати особисту діяльність; бачити, розуміти й усвідомлювати проблеми, визначати конкретну мету для їх вирішення; оптимально добирати зміст, необхідні форми і методи педагогічної діяльності; проектувати і планувати власну роботу, організовуючи власну діяльність.

         Усі методичні заходи, які проводяться у закладі об`єднані загальним завданням - формувати педагога-професіонала, педагога-дослідника, здатного успішно розв`язувати педагогічні завдання, які стоять перед закладом в умовах сьогодення, а саме:

         - формування у педагогів інноваційного стилю мислення, готовності до реалізації новітніх підходів у діяльності;

- вироблення свідомого ставлення до необхідності оновлення  змісту і форм навчально-виховної роботи;

- створення умов для функціонування системи методичної роботи;

- підвищення рівня професійної компетентності педагогів.

         Продовжує свою роботу персональний сайт Станції юних техніків та розпочато роботу офіційної сторінки закладу у Facebook, що сприяє покращенню іміджу закладу, поширенню інформації про нього, розвитку співпраці з іншими навчальними закладами. У роботі з педагогічними кадрами закладу широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет-ресурси. Матеріали постійно оновлюються та викладаються на інтернет-сторінках.

         Зміст виховної роботи в Станції юних техніків будується за наступними напрямками:

-   ціннісне ставлення до себе;

-   ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

-   ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

-   ціннісне ставлення до праці;

-   ціннісне ставлення до природи;

-   ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Одним із визначальних принципів виховної роботи у гуртках є виховання свідомого громадянина, патріота своєї країни на основі національних традицій українського народу, пропаганда здорового способу життя, любові до рідного краю. З цією метою у закладі було заплановано і проведено ряд традиційних виховних заходів. Відзначалися високою результативністю такі заходи: новорічна конкурсно-розважальна програма у гуртках, година патріотичного виховання «Світова наша слава - Т.Г. Шевченко». В гуртках, до календарних та народних свят, проводилися тематичні бесіди, вікторини, виховні заходи. Популярністю в місті та в освітніх закладах, користуються виставки - ярмарки дитячих робіт. Головним завданням у проведенні такої роботи є зосередження уваги на дитині, як особистості, надання їй можливості особисто бути учасником конкурсів, виставок та інших заходів. Культорганізатором Карабут І.А. здійснюється організаторська робота по проведенню різноманітних культурно-масових заходів для гуртківців, при їх проведенні ставить певну мету, урізноманітнює форми і методи їх організації. Виховні заходи плануються у кожному гуртку та виводяться в загальний план виховної роботи закладу.

Головна мета навчально-виховної роботи гуртків – створення умов для творчого, інтелектуального та духовного розвитку дітей та учнівської молоді у вільний від навчання час, задоволення їх освітніх потреб для залучення до науково-дослідницької, технічно-конструкторської, художньої та інших видів творчості.

Вихованці закладу щорічно приймають участь у Міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських заходах і виставках-конкурсах. У 2019-2020 році 115 вихованців закладу прийняли участь у конкурсах та виставках різних рівнів, 65 з них отримали призові місця. Дипломами першого ступеня були нагороджені 37 вихованців, другого ступеня – 18 вихованців та третього ступеня - 10 вихованців, грамотами за участь були нагороджені 2 вихованці.

Стипендію міського голови за результатами 2019-2020 н.р. у розмірі 1000 грн. було призначено вихованцю гуртка «Архітектурне моделювання» Заіченко Олексію.

Високих результатів у своїй роботі досягли слідуючі керівники гуртків: Коцюк О.Г., Дегтерьова В.А., Горшкова Л.А., Волохова В.В., Кравець О.В., Щербина Н.С., Самойленко Л.А., Дубенчук О.В., Петросян З.С., Петрушко В.А., керівники секцій МАН: Петрушко В.А., Поліщук С.В., які спрямовують свою діяльність на всебічний розвиток творчої особистості, формування соціального досвіду на основі її власних бажань, урахування природних нахилів і задатків. І тому, роботи вихованців саме цих педагогів, займають із року в рік призові місця в різноманітних виставках та конкурсах.

Премію міського голови «Кращий освітянин року» було призначено Дубенчук О.В., керівнику гуртка «Художня кераміка» за результатами 2019-2020 навчального року.

Психологічна служба в Стації юних техніків діє відповідно до статей 21, 22 Закону України «Про освіту» та нової редакції Положення про психологічну службу системи освіти України, Декларацією про права людини та іншими законодавчими і нормативно-правовими актами та документами з питань навчання і виховання.

Метою діяльності служби є організація навчально-творчого середовища, яке б сприяло розвитку особистості, забезпечувало умови для повного розкриття творчого потенціалу вихованців, орієнтувало їх на саморозвиток, сприяло формуванню стійкої внутрішньої мотивації до навчально-пізнавальної та творчої діяльності.

Планування психологічної служби здійснюється з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей вихованців та організовується на кожному з трьох навчально-організаційних рівнів діяльності гуртків та інших творчих об’єднань. Соціальним педагогом Кірою В.Ю. проводиться цілеспрямована робота зі всіма категоріями учасників навчально-виховного процесу: дітьми, педагогами та батьками вихованців.

Робота з дітьми будується за напрямами: діагностика, що спрямовується на виявлення здібностей та обдарувань; робота з розвитку творчого потенціалу особистості; визначення стратегії індивідуального розвитку дитини; психолого-педагогічна корекція. Діагностичні обстеження проводяться з метою визначення загальних та специфічних здібностей вихованців для спрямування їх навчально-творчої діяльності за відповідними напрямами позашкільної освіти (І навчально-організаційний рівень); визначення впливу навчально-виховного процесу на розвиток творчої особистості (І-ІІІ навчально-організаційні рівні); визначення стилів сімейного виховання дітей і підлітків.

Робота з педагогічним колективом здійснюється за напрямами: діагностичним, консультативно-просвітницьким, психолого-методичним та проводиться у взаємодії між психологічною і методичною службами закладу здійснюється через узгодження науково-методичної роботи, проведення тематичних заходів психолого-педагогічного та методичного змісту, методичних об’єднань навчальних відділів закладу, тощо. Для педагогів закладу проводяться тематичні семінари та семінари-практикуми; надаються індивідуальні та групові консультації з питань оптимізації навчально-виховного процесу, специфіки роботи з вихованцями «групи ризику», з творчо та інтелектуально обдарованими дітьми та підлітками, з батьками вихованців. Одним із пріоритетних напрямів роботи психологічної служби є превентивна діяльність і створення психолого-педагогічної системи роботи щодо збереження та зміцнення здоров’я вихованців. Особлива увага приділяється профілактиці ВІЛ/СНІДУ, за цією тематикою проводилися бесіди в гуртках. Серед вихованців різних вікових категорій проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота. Діти залучаються до участі у обласних та міських акціях спрямованих проти шкідливих звичок, в конкурсах учнівських творчих робіт на тему здоров’я. Протягом минулого навчального року психологічна служба продовжила роботу над вирішенням наступних основних завдань:

- психологічний супровід та допомога дітям в адаптації до умов закладу;

- виявлення, підтримка, розвиток та супроводження здібностей обдарованих дітей;

- розвиток творчого потенціалу та зміцнення психічного здоров'я гуртківців;

- формування у дітей навичок здорового способу життя.  

Мала академія наук, яка проводить свою роботу при Станції юних техніків є творчим об'єднанням учнівської молоді міста, метою якого є забезпечення інтелектуального і духовного розвитку, підготовка до активної діяльності в галузі науки та сприяє самовизначенню в майбутній професії. У роботі секцій МАН беруть участь учні 8-11 класів. Пошук і відбір слухачів відбувається у трьох основних напрямах:

- відбір серед учасників і переможців шкільних та обласних конкурсів і олімпіад;

- відбір серед дітей – учнів гімназії;

- дітей, які виявили свої здібності з окремих предметів науково - технічного направлення.  

В секціях проводиться робота по залученню учнівської молоді до систематичної науково-дослідницької діяльності з наступних відділень: математика, економіка, комп’ютерні науки, технічні науки.

У системі роботи наукового товариства проводяться різні форми роботи, а саме: постійна робота секцій – лекційні заняття, практичні роботи, індивідуальні консультації, навчальні сесії, групові консультації з науковими консультантами у міжсесійній період, індивідуальні консультації засобами «Інтернет», міський та обласний конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт.

Значна увага приділяється самостійній роботі учнів – оволодінню науковими знаннями, практичними вміннями та навичками в усіх формах організації навчання. Як під керівництвом педагога так і без нього. Цілі такого навчання, при написанні науково-дослідницької роботи:

- закріплення, поглиблення, розширення та систематизація знань;

- формування потреби до постійної самоосвіти;

- формування навичок самостійної дослідницької діяльності.

У вересні 2019 року проведено попереднє тестування учнів, які виявили бажання навчатися у Миколаївському територіальному відділенні Малої академії наук України. За результатами попереднього тестування в обласному тестуванні прийняли участь 7 учнів шкіл міста. Успішно пройшов контрольне випробування 1 учень та був зарахований до Миколаївського територіального відділення Малої академії наук України.

У грудні місяці 2019 року учні – члени МАН (Ніколаєва Катерина, Токарєва Софія) прийняли участь у міському конкурсі учнівських творчих проектів «Влада – це я» та отримали грамоти за участь.

У обласному заочному гуманітарному конкурсі «Космічні фантазії» слухач секції «Фізика» Заіченко Олексій з роботою «Космічна одісея» посів ІІ місце.

У лютому 2020 році, 4 учнів шкіл міста, прийняли участь у другому (обласному) етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Учні секції «Програмування» (керівник – Поліщук С.В.) отримали призові місця: Овчинніков Денис – І місце, Ільїн Іван – ІІ місце, Ніколаєва Катерина – ІІ місце.

Організаційно-методична діяльність здійснюється за такими напрямками: готуються інструкційні матеріали для керівників секцій, поводиться консультаційна робота з батьками слухачів; забезпечення роботи з керівниками секцій, проведення круглих столів, семінарів в рамках роботи МО керівників секцій МАН. Основними темами до розгляду є формування мотивації обдарованої молоді на наукову та дослідницьку діяльність, визначення форм і методів роботи зі слухачами МАН.

За минулий рік згідно з річним планом було проведено педагогічні ради, наради при директорові, оперативні та виробничі наради де було розглянуто актуальні питання роботи закладу. Наради при директорові використовуються у закладі для вирішення термінових питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу. Склад учасників наради визначається доцільністю їх причетності до вирішення питань, які розглядаються. Тематика питань, які виносилися на обговорення наради при директорові, були різними, а саме: гурткова документація про формування мережі навчальних груп; стан навчально-виховної роботи у гуртках початково-технічного профілю; планування гурткової роботи та секцій МАН, результати перевірки роботи сторожів та технічного персоналу, підсумки конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт; проведення інвентаризації та ін. При проведенні наради при директорові формулювалися письмові та усні розпорядження, пропозиції, рекомендації конкретним виконавцям, деякі питання виносилися на розгляд до оперативної наради колективу.

         Система внутрішнього контролю передбачає вивчення й аналіз навчально-виховного процесу, об’єктивне оцінювання досягнутих результатів, координація зусиль на виконання головної мети закладу. Регулятором навчально-виховного процесу є контрольно-аналітична система. Основними питаннями контролю у закладі є контроль за якістю проведення занять, забезпечення здійснення методичної допомоги для удосконалення в розвитку педагогічної майстерності, взаємодії адміністрації і педагогічного колективу. Для цього розроблено основні заходи внутрішнього контролю, які включають: визначення змісту контролю, вибір і конкретизація об’єктів контролю, вибір методів контролю, поетапне здійснення контролю, узагальнення матеріалів, складання підсумкових документів, визначення форм підведення підсумків і основних напрямів корегування та внесено до річного плану закладу.

         Протягом навчального року було перевірено рівень підготовки до проведення конкурсу-відбору дитячих робіт на обласний конкурс «Космічні фантазії», рівень підготовки до проведення конкурсу-відбору до міського конкурсу дитячої творчості «Атом Kids 2019», рівень проведення виставки-ярмарку дитячих робіт до Дня святого Миколая, рівень проведення   конкурсу «Новорічна композиція», рівень проведення  виховної години   «День Соборності України», рівень проведення виставки-ярмарку дитячих робіт до Дня святого Валентина, рівень підготовки до проведення   конкурсу-відбору дитячих робіт до обласних вис-тавок: «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!», «Знай і люби свій край!», «Моя Україно!», ПТМ, рівень проведення  години патріотичного виховання «Світова наша слава - Т.Г. Шевченко», рівень проведення  виховної години «Чорнобильська балада».

         Матеріали внутрішнього контролю узагальнено в довідках та видані накази по закладу. Контроль за роботою гуртків здійснюється систематично, згідно з річним планом та фіксується в книгах контролю адміністрації. Основна тематика внутрішнього контролю:

-   збереження контингенту в гуртках;

            -   виконання програмних вимог;

- ведення гурткової документації, відповідність тематики занять календарному плануванню гуртків;

- рівень проведення культурно-масових заходів у гуртках (Новорічні конкурсно-розважальні програми, виставка-ярмарок дитячих робіт до Дня святого Миколая);

-  організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми.                                                                                  

Педагогічна рада є постійно діючим органом управління в Станції юних техніків для розгляду основних питань навчального процесу. Головне в роботі педради, особливо під час підготовки – надання методичної допомоги керівникам гуртків та секцій. Діяльністю педагогічної ради керує директор, однак велику організаційну роботу з підготовки рад, з контролю за виконанням рішень ведуть заступник директора з НВР та методист.

Педагогічна рада забезпечує два напрями діяльності:

-організаційно-педагогічний: затвердження плану роботи закладу, розгляд підсумків роботи за певний період, аналіз педагогічного процесу в закладі;

- науково-педагогічний: розгляд питань вдосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу.

Тематика засідань педагогічних рад визначалася науково-педагогічною проблемою, над реалізацією якої працював заклад протягом минулого року та забезпечення таких функцій:

- організаційно-педагогічну – затвердження плану роботи закладу, організований початок навчального року, розгляд підсумків роботи гуртків, аналіз педагогічного процесу;

- науково-методичну – обговорення результатів вивчення передового педагогічного досвіду, удосконалення навчально-виховного процесу, а саме: особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання дітей на заняттях гуртків початково -  технічного профілю.

Обговорювались рішення попередніх педагогічних рад, стан їх виконання. Проведення педагогічних рад відіграло роль у вдосконаленні й методичному забезпеченні навчально-виховного процесу, забезпеченні планування та режиму роботи закладу, вивченні параметрів творчої особистості та підходу до розвитку творчих якостей у сучасній педагогіці.

З колективом закладу було проведено виробничі наради, на яких обговорювалися питання щодо збереження майна, інвентарю та обладнання, підготовка до інвентаризації матеріальних цінностей, попередній їх облік; плановий фонд робочого часу, встановлення підсумованого обліку робочого часу; заходи з економії енергоносіїв та водопостачання та інші.

Удосконалення навчально-виховного процесу знаходиться в прямій залежності від рівня розвитку матеріально-технічної бази. Раціональне розподілення та використання виділених закладу коштів та експлуатація матеріально-технічних засобів має актуальне значення. У 2019 році було придбано: господарчих товарів на суму 2000 грн.00 коп, будівельних матеріалів на суму 5250 грн. 00 коп., електричних ламп на суму 993 грн.00 коп, матеріалів для роботи гуртка «Авіамодельний» на суму 5500 грн. 00 коп., 5 пачок офісного паперу. Було придбано і встановлено спліт-систему вартістю 20000 грн.00 коп. та встановлено автономні пристрої електричного захисту для кондиціонерів в кількості 3 шт.

У 2020 році було придбано 20 пачок офісного паперу на суму 2360 грн., дезінфікуючих засобів на суму – 4425 грн., господарчих товарівна суму –  2422 грн. 70 коп., електричних ламп та електрообладнання на суму 5547 грн.60 коп., протигази на суму – 3400 грн., будівельних матеріалів на суму 4599 грн., засобів захисту на суму – 4924 грн.

З метою забезпечення належного стану санітарії та гігієни заклад регулярно забезпечується миючими та дезінфікуючими засобами.  У 2019 році було отримано миючих засобів на загальну суму 1645 грн. 50 коп. Також було проведено капітальний ремонт приміщення гаражу.

Для удосконалення стилю, методів та механізмів управління та керуючись Законом України «Про позашкільну освіту» у 2019 - 2020 навчальному році педагогічний колектив Станції юних техніків працював над проблемним питанням закладу «Формування соціальної компетентності учнівської молоді в умовах позашкільного навчального закладу».

У 2020-2021 навчальному році колектив закладу ставить перед собою такі завдання:

-          впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовизначенні;

-          забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних напрямів діяльності, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;

-          реалізація навчальних програм та навчально-виховних планів зі всіх напрямів гурткової роботи та роботи секцій МАН;

-          сприяння розвитку самоосвіти педагогів в системі формування їх професійної компетентності: відвідування міських, обласних семінарів, відкритих занять, виховних заходів, конкурсів, майстер-класів;

-          пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців, учнів і слухачів;

-          пошук шляхів ефективної реалізації завдань позашкільної освіти.