Про підсумки роботи над проблемним питанням закладу «Формування творчої особистості в сучасних умовах позашкільної освіти»

 

 

 

У 2011 – 2012 навчальному  році педагогічний колектив закладу розпочав роботу над проблемним питанням «Формування творчої особистості в сучасних умовах позашкільної освіти». Робота Станції юних техніків була спрямована на виконання Закону України «Про позашкільну освіту», Положень: «Про позашкільний навчальний заклад», «Про центр. Будинок. Клуб науково-технічної творчості учнівської молоді, станцію юних техніків»  інших чинних законодавчих та нормативних документів. Станція юних техніків здійснювала свою діяльність відповідно до статуту. Організація роботи по реалізації  науково-методичної проблеми стала тою об’єднавчою силою в педагогічному колективі, що допомогло  переорієнтуватися на новий підхід в організації навчально-виховного процесу.

 

     Колектив закладу,  розпочавши роботу над проблемною темою, поставив собі за мету:  

 

-         вдосконалення рівня педагогічної майстерності керівників гуртків, їхньої ерудиції та компетентності в організації навчально-виховного процесу;

 

-         створення колективного досвіду на базі науково-методичної ідеї за формулою «Від творчо працюючого педагога – до творчо працюючого колективу – і до творчо працюючого учня»;

 

-         розвиток у дітей життєвих компетентностей;

 

-         реалізацію нових підходів до особистісного розвитку учнів в сучасному закладі.

 

     Були поставлені такі завдання:

 

-          проаналізувати науково-методичну літературу з даного питання;

 

-         забезпечити послідовність вирішення завдань взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу;

 

-         забезпечити вихованцям, учням, слухачам високий рівень якості й доступності позашкільної освіти;

 

-         удосконалювати зміст науково-методичної роботи, забезпечити її національну спрямованість відповідно до економічних, політичних, соціально-культурних умов оновлення позашкільного навчального закладу;

 

-         розробити комплекс методичних заходів, спрямованих на удосконалення навчально-виховного процесу закладу, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами.

 

     Невід’ємною складовою розвитку освітніх функцій позашкільного педагогічного процесу є методичне забезпечення освітньої діяльності, розробка і впровадження таких форм і методів позашкільної роботи, які б забезпечували високий результат.

 

Методична робота закладу – це різноманітна діяльність, спрямована на успішну організацію навчально-виховного процесу.

 

Методична робота закладу – це цілісна система дій і заходів, які спрямовані на підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного педагогічного працівника, на розвиток творчого потенціалу всього педагогічного колективу позашкільного закладу, на досягнення позитивних  результатів  навчально-виховного процесу.

 

     Працюючи над проблемним питанням закладу «Формування творчої особистості в сучасних умовах позашкільної освіти» ми спрямували методичну роботу на забезпечення ефективної діяльності наступних колективних форм методичної роботи: методичної ради, школи педагогічної майстерності, школи молодого педагога, теоретичних семінарів, семінарів-практикумів, методичних об’єднань, індивідуальних та групових консультацій, методичних оперативних нарад, «Круглий стіл», «Проблемний стіл», науково - практична конференція.

 

     На реалізацію завдань закладу позитивно впливають проведення засідань методичної ради, метою якої є: вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання дітей; оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, визначення перспективних потреб; погодження освітніх технологій і програмних продуктів. На засіданнях МР затверджуються: плани роботи та структура методичної роботи, навчальні плани гурткової роботи та секцій МАН, плани роботи МО; обговорюються матеріали ППД; проводяться творчі звіти педагогів, які атестуються, керівники МО звітують про роботу над науково-методичною проблемою та заслуховуються довідки про хід атестації педагогічних працівників закладу.

 

     Вимоги сьогодення – це новизна, інновація, у якій кожен педагог повинен бути компетентним. Значно підвищується особистісна роль педагога – він як лідер, як організатор. І цьому педагогу теж потрібно вчитися. Однією з найважливіших задач, що стоять перед адміністрацією нашого  закладу, залишається створення умов для зростання професійної майстерності педагогів. З цією метою у закладі були проведені наступні семінари:

 

-         теоретичні семінари: «Творчий розвиток особистості крізь призму позашкільної освіти», «Позашкільна освіта. Проблеми, пошуки, перспективи», «Педагогічна діяльність і творчість», «Формування толерантності старших підлітків у позашкільній роботі»,  «Формування соціальної компетентності учнівської молоді в умовах позашкільного навчального закладу»;

 

-         семінари – практикуми: «Особливості педагогічної імпровізації та педагогічної інтуїції», «Реалізація особистісно  орієнтованого навчання через впровадження інтерактивних технологій», «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховній діяльності», «Організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми», «Мала академія наук як шлях до реалізації індивідуальних умінь і навичок», «Підготовка, організація й оформлення результатів наукового дослідження», «Технічна творчість та її значення для всебічного розвитку дітей на заняттях гуртка», «Методи розвитку творчих здібностей дітей під час занять у гуртках», «Застосування дослідницької технології», «Розвиток особистості дитини шляхом залучення її до різних видів творчої діяльності».

 

     Окрім вищезазначених заходів, у закладі було проведено міський семінар-практикум «Створення ситуації успіху для вихованців гуртків і секцій та керівників», метою якого було: надання основної інформації психологічного і практичного характеру про створення ситуації успіху, яку педагоги зможуть використати у своїй роботі; усвідомлення поняття успіху в житті та суспільстві, аналіз мотиваційної проблематики життєвого та соціального успіху; застосування ситуації успіху на заняттях гуртків і секцій та використання методів на практиці. Під час семінару було представлено: презентації («Створення ситуації успіху для вихованців гуртків і секцій та керівників», «Флексагони», «Імперія математики»),  майстер-клас гуртка «Юний ракетомоделіст», тренінг – вправа «Ліцензія на успіх». Учасникам семінару було проведено анкетування та надані пам’ятки «Створення ситуації успіху на заняттях».

 

     В закладі працюють методичні об’єднання керівників гуртків науково-технічного напряму (проблемна тема: «Формування творчої особистості в сучасних умовах позашкільної освіти» - керівник Негрескул Л.Г.), дослідницько-експериментального напряму (проблемна тема: «Створення та забезпечення ефективної діяльності наукового товариства «Пошук» спрямованої на розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді в процесі пошуково-дослідницької діяльності» - керівник Горкольцева Т. Я.).   

 

     Діяльність методичних об’єднань передбачає постійний моніторинг професійної діяльності педагогів – членів методичного об’єднання, розробку рекомендацій щодо підвищення ефективності їх професійної діяльності; атестацію педагогічних працівників; участь в обласних виставках - конкурсах робіт початкового технічного моделювання, «Наш пошук і творчість тобі, Україно!», звіти педагогів про їх творчу та освітню діяльність; участь у обласному конкурсі серед педагогічних працівників позашкільних закладів на кращу методичну розробку з науково-технічного напряму; проведення «круглих столів»; обговорення питань роботи над проектами в секціях та гуртках; обговорення результатів пошуково-дослідницьких робіт. Також було проведено «круглі столи» за такими темами: «Сучасні виховні системи та технології», «Інформаційна компетентність дослідника»; курс «Основи дослідницької діяльності».

 

     У закладі також працює «Школа педагогічної майстерності» (керівник Горшкова Л.А. ), метою, якої є: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних  педагогічних технологій навчання та виховання.

 

     Тема над якою працюють педагоги «Від творчого педагога до творчого вихованця».

 

     В ході роботи школи проводяться: «Круглі столи», «Проблемні столи», семінарські заняття, дні відкритих дверей у гуртках, створюються буклети з інформацією про роботу ШПМ, організовуються та проводяться виставки методичних матеріалів керівників гуртків. Проведення засідань Школи педагогічної майстерності сприяє безперервному розвитку творчої особистості педагогів закладу.

 

     Належна увага приділяється роботі з молодими педагогами. З цією метою  організована  «Школа молодого педагога» (керівник - Дубенчук О.В.). Метою ШМП є: набуття практичних умінь і навичок в педагогічній діяльності; підвищення  професійної майстерності, розкриття індивідуальних педагогічних здібностей, формування потреби  постійного саморозвитку і самовдосконалення. Під час роботи школи було проведено:

 

-    семінарські заняття («Навчання учнів методам наукового пізнання», «Створення ситуації успіху для вихованців гуртків і секцій»);

 

-    практичні заняття (складання планів роботи гуртків та секцій, складання планів-конспектів, опанування навичок ведення гурткової та секційної документації, складання плану-конспекту особистісно орієнтованого заняття, основні вимоги до особистісно орієнтованого заняття, заповнення та ведення журналів гурткової роботи);

 

-  індивідуальні консультації («Методика організації та проведення виховного заходу», «Вимоги до сучасного заняття гуртка»);

 

-    круглі столи («Організація інноваційного навчально-виховного процесу в позашкільному закладі»; «Інтерактивні технології в особистісно орієнтованому навчанні»,  «Диференційований підхід до учнів в навчальному процесі», «Методика організації та проведення виховного заходу»).

 

-    презентації (Модель компетентного педагога ПНЗ);

 

-    тренінги (Адаптація молодих педагогів до умов роботи у закладі).

 

     Така форма методичної роботи надає дієву допомогу молодим педагогам в плануванні навчально - виховної  роботи, в розробці навчальних планів та оформленні іншої необхідної гурткової документації та документації секцій МАН.

 

     Однією з  форм методичної роботи  є методичні оперативні наради, робота яких  спрямована на покращення результатів навчально-виховного процесу; допомогу педагогічним працівникам в підготовці до участі в міських, обласних та Всеукраїнських масових заходах; збереження контингенту у гуртках та секціях МАН; ведення журналів гурткової роботи; проведення різноманітних заходів у закладі, організацію роботи прогулянкового майданчика тощо.

 

     Велика увага надається також такій формі методичної роботи як індивідуальні консультації, метою яких є надання практичної допомоги у вирішенні питань навчально-виховного процесу.

 

     З метою визначення організаційно-педагогічних умов формування соціального досвіду підлітків в умовах позашкільної діяльності, у листопаді місяці 2015 року на базі закладу було проведено засідання творчої лабораторії за темою: «Формування соціальної компетентності учнівської молоді в умовах позашкільного навчального закладу». Під час роботи творчої лабораторії були розглянуті такі питання:   

 

     - «Організація роботи СЮТ, як ефективної моделі формування соціальної компетентності гуртківців»;

 

     - «Іміджування творчої особистості – шлях до досягнення успіху»;

 

     - «Формування соціальної компетентності учнівської молоді на заняттях гуртка».

 

     Досвідом роботи з проблеми створення умов у позашкільному навчальному закладі для самостійної, творчої, соціально значимої діяльності дітей із учасниками творчої лабораторії поділилася керівник гуртка «Виготовлення сувенірів» Самойленко Л.А.

 

     Під час проведення практичного модулю методистом Островською Н.К. було презентовано результати роботи веб-квесту «Країна творчості».

 

     Проведення вище зазначеного методичного заходу сприяло підвищенню фахової майстерності педагогів про інноваційні технології та належним володінням їх змістом і методикою, високою культурою використання інновацій у навчально-виховній роботі, особистою переконаністю у необхідності застосування інноваційних педагогічних технологій.

 

     У 2015 році розпочав роботу персональний сайт Станції юних техніків, що сприяло покращенню іміджу навчального закладу, поширенню інформації про нього, розвитку співпраці з іншими навчальними закладами. У роботі з педагогічними кадрами закладу широко використовуються інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет-ресурси. Матеріали постійно викладаються на сторінках сайту закладу.

 

     Цікаві творчі знахідки педагогів є в будь-якому педагогічному колективі. З цією метою проводиться робота щодо вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду роботи керівників гуртків. Так за звітний період були узагальнені досвіди роботи таких керівників гуртків:

 

 

 

№ п/п

Рік узагальнення досвіду

 Тема досвіду

Керівник гуртка,

секції

1.

2012 р.

«Розвиток пізнавальної актив-ності, творчих здібностей дітей на заняттях гуртків:  «Техніка в’язання спицями», «Техніка в’язання гачком», «Виготовлення сувенірів»

Самойленко Л.А.;

2.

2013 р.

«Залучення учнів до технічної творчості – один із шляхів розширення обсягу знань»

Дегтерьова В.А.

3.

2013 р.

«Формування мотивації до безперервного навчання, орга-нізації самоосвітньої діяльності».

Леменчук Л.О.

4.

2014 р.

«Розвиток пізнавальної актив-ності, творчих здібностей дітей на заняттях гуртка «Художня кераміка»» 

Дубенчук О.В.

5.

2015 р.

«Розвиток пізнавальної актив-ності, творчих здібностей дітей на заняттях гуртка «Паперо-пластика»»

Мирошниченко

 О.М.

6.

2016 р.

«Розвиток творчих здібностей, пізнавальної активності та творчого мислення дітей на заняттях гуртків: «Моделювання іграшок – сувенірів», «Аплікація із соломи»»

Негрескул Л.Г.

 

 

 

  

 

     З метою підвищення кваліфікації педагоги нашого закладу пройшли курси підвищення кваліфікації.

 

 

 

№ п/п

ПІБ

педагогічного працівника

Посада

Назва курсів

Дата проходження

1.

Полєско Н.М.

Керівник секції

МОІППО

Педагогічні працівники позашкільних навчальних закладів за проектною методикою «Інтел»

2012 р.

2.

Єм М.Ю.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків початкового технічного моделювання, дизайну та фото

2012 р.

3.

Островська Н.К.

методист

НАПН України

Методисти позашкільних навчальних закладів

2013 р.

4.

Негрескул Л.Г.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків технічного напряму

2013 р.

5.

      Цуркан В.Г.

Директор

НАПН України

Директори (резерв директорів), заступники директорів обласних (районних, міських) СЮТ, ЦНТТУМ

 

2014 р.

6.

Коцюк О.Г.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків технічного напряму

2014 р.

7.

Горшкова Л.А.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків технічного напряму

2014 р.

8.

Борзенкова І.М.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків технічного напряму

2014 р.

9.

Мирошниченко О.М.

Керівник гуртка

МОІППО

Керівників гуртків технічного напряму

2014 р.

10.

Карабут І.А.

Культорганізатор

МОІППО

Педагоги-організатори (культорганізатори ПНЗ)

2015 р.

11.

Бикова Л.І.

Заступник директора з НВР

НАПН України

Директори (резерв директорів), заступники директорів обласних (районних, міських) СЮТ, ЦНТТУМ

2015 р.

12.

Кіра В.Ю.

Соціальний педагог

МОІППО

Практичних психологів і соціальних педагогів

2015 р.

13.

Карабут І.А.

Спеціаліст з ОП

МОІППО

Директори, інструктори, інженери, відповідальні з охорони праці в ЗНЗ міста

2016 р.

14.

Кедич Є.В.

Керівник гуртка МАН

МОІППО

Керівників гуртків з науково- технічного напряму (зі спецкурсом «Інформаційно-комунікаційні технології»)

2016 р.

 

 

 

 

 

     З метою активізації творчої професійної діяльності, стимулювання неперервної фахової та загальної освіти педагогічних працівників у закладі проводиться атестація педагогів. Підготовці і проведенню її підпорядкована вся методична робота закладу. Так за звітний період 14 педагогів нашого закладу пройшли курси підвищення кваліфікації та 12 були атестовані на відповідність займаній посаді.

 

 

 

п/п

ПІБ педагога

Посада

Рік атестації

Результати атестації

1.

Самойленко Л.А.

Керівник гуртка

2012 р.

Відповідає займаній посаді

2.

Синявська Н.С.

Керівник гуртка

2012 р.

Відповідає займаній посаді

3.

Полєско Н.М.

Керівник секції

2013 р.

Відповідає займаній посаді

4.

Островська Н.К.

методист

2014 р.

Спеціаліст І категорії

5.

Негрескул Л.Г.

Керівник гуртка

2015 р.

Відповідає займаній посаді

6.

Цуркан В.Г.

Директор

2016 р.

Відповідає займаній посаді

7.

Коцюк О.Г.

Керівник гуртка

2015 р.

Відповідає займаній посаді

8.

Горшкова Л.А.

Керівник гуртка

2015 р.

Відповідає займаній посаді

9.

Борзенкова І.М.

Керівник гуртка

2015 р.

Відповідає займаній посаді

10.

Мирошниченко О.М.

Керівник гуртка

2015 р.

Відповідає займаній посаді

11.

Карабут І.А.

Культорганізатор

2016 р.

Відповідає займаній посаді

12.

Бикова Л.І.

Заступник директора з НВР

2016 р.

Відповідає займаній посаді

 

 

 

     З метою виявлення і пропаганди кращого досвіду, розвитку творчого потенціалу та удосконалення професійної майстерності з питань навчально-виховного процесу в гуртках та секціях, педагоги закладу приймають участь в обласних та Всеукраїнських  педагогічних конкурсах. Так, у 2012 році керівник гуртка Самойленко Л. А. прийняла  участь в обласному конкурсі на кращу методичну розробку еколого-натуралістичного спрямування, у номінації «Дидактичні матеріали», де посіла ІІІ місце. Розробка її була також  відзначена і у Всеукраїнському конкурсі.

 

     Керівник гуртка Негрескул Л.Г. прийняла участь у обласному конкурсі серед педагогічних працівників  позашкільних навчальних закладів на кращу методичну розробку з науково-технічного напряму. Подана на конкурс методична розробка «Сувеніри-прикраси з бісеру» посіла ІІІ місце.

 

     У 2013 році три педагоги закладу (керівники гуртків: Горшкова Л.А., Коцюк О.Г., заступник директора з НВР Бикова Л.І.) також прийняли участь у  обласному конкурсі серед педагогічних працівників  позашкільних навчальних закладів на кращу методичну розробку з науково-технічного напряму, де отримали три призових місця (2 - ІІ, 1 - ІІІ).

 

     У 2014 році керівники гуртків Самойленко Л.А., Дегтерьова В.А. прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2014».

 

     В обласному заочному конкурсі «Від творчого вчителя – до обдарованого учня» серед педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів і загальноосвітніх закладів інтернатного типу прийняла участь керівник секції МАН Горкольцева Т.Я.

 

     У обласному конкурсі серед педагогічних працівників  позашкільних навчальних закладів на кращу методичну розробку з науково-технічного напряму прийняли участь п’ять педагогів закладу, з них два педагоги отримали ІІІ місце (Бикова Л.І., Карабут І.А.), а три керівники гуртків (Дубенчук О.В., Борзенкова І.М., Негрескул Л.Г.) були нагороджені грамотами Обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за участь у конкурсі.

 

     У березні 2016 році керівник гуртка Петросян З.С. прийняла участь у І турі 3-го етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка позашкільного навчального закладу».

 

     Педагоги закладу є активними учасниками міських, обласних та Всеукраїнських методичних заходів. Так у 2012 році п’ять педагогів закладу прийняли участь у семінарах – практикумах, які проводились у межах області та на базі Обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді. У 2013 році -7. У 2014 році – 4. У 2015 році – 4 педагоги прийняли участь у обласних заходах, 1- у Всеукраїнському колоквіумі «Космос. Людина. Духовність», який відбувся на базі Закарпатського ОЦНТТУМ. У 2016 році 4 педагоги прийняли участь у методичних заходах області.

 

     Усі методичні заходи об`єднані загальним завданням - формувати педагога-професіонала, педагога-дослідника, здатного успішно розв`язувати педагогічні завдання, які стоять перед закладом в умовах сьогодення.

 

     Як правило, педагоги нашого закладу - неординарні, непересічні й яскраві творчі особистості, і це нам відомо. Вони приваблюють дітей, захоплюють їх творчістю, умінням дивувати, особливою вдачею і духовним багатством. Багато з них, маючи технічну освіту і не маючи педагогічної освіти, все ж залишаються такими людьми, яких люблять діти і назавжди залишаються їм вдячними за високодуховне виховання. І нам є чим пишатися. Успіх у роботі всього педагогічного колективу залежить від успіхів та невдач кожного педагога. Досвід кращих педагогів ми робимо надбанням всього педагогічного колективу.

 

     За багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм, значні досягнення у професійній діяльності, високі досягнення у справі навчання і виховання дітей педагоги нашого закладу були нагороджені грамотами міського та обласного рівнів, з них:

 

- Коцюк Ольга Григорівна;

 

- Самойленко Лариса Андріївна;

 

- Дегтерьова Вікторія Анатоліївна;

 

- Островська Наталя Костянтинівна;

 

- Дубенчук Олена Володимирівна;

 

- Мирошниченко Оксана Миколаївна;

 

- Карабут Інна Анатоліївна;

 

- Бикова Лариса Іванівна;

 

- Борзенкова Ірина Миколаївна;

 

- Негрескул Людмила Григорівна.

 

    

 

     Премією міського голови у номінації «Кращий освітянин року» за педагогічну майстерність, творчий пошук, високий рівень професіоналізму в справі навчання і виховання підростаючого покоління були нагороджені: Островська Н. К., Бикова Л.І., Коцюк О.Г.

 

     Переможцем обласного конкурсу «Кращий педагогічний працівник» у номінації «Позашкільна освіта» визнана керівник секції МАН «Математика» Горкольцева Тетяна Яківна.

 

     У нашому закладі працюють фанати своєї справи – люди творчі і винахідливі, які передають свої знання, вміння і досвід не одному поколінню дітей нашого міста.

 

     Традиційним у закладі є участь вихованців в обласних та Всеукраїнських масових заходів з науково-технічної творчості.

 

 

 

 

 

№ з/п

Назва конкурсу

К-ть

вихо-ван-ців

І

місце

ІІ

місце

ІІІ

місце

1

2

3

4

5

6

2011 рік

1.

Міський конкурс дитячого малюнку «Атом для миру та процвітання»

4

-

-

1

2.

ІІІ обласний конкурс «Барвиста писанка»

3

-

1

-

3.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

15

4

3

6

4.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

20

8

3

1

5.

Обласний заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії»

5

1

1

2

6.

Обласні змагання з ракетомодельного спорту

6

-

-

І-ІV

2012 рік

1.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

12

4

2

3

2.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

14

4

1

2

3.

Обласний етап Всеукраїнських змагань з авіамодельного спорту (вільнолітаючі моделі)

2

-

1

-

4.

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край»

3

1

2

-

5.

Обласний заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії»

7

3

3

-

6.

Всеукраїнська виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

1

1

-

-

7.

Всеукраїнська виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

4

3

1

-

8.

ІІ обласний етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

3

-

-

1

9.

Всеукраїнська учнівська науково-практична конференція «Універсіада»

1

1

-

-

10.

Міський конкурс дитячого малюнку «Атом для миру та процвітання»

4

-

1

-

2013 рік

1.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

14

8

2

1

2.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

14

4

5

3

3.

Обласні змагання учнів молодшого шкільного віку з ПТМ

2

1

-

2 дипло-ми за участь

4.

Всеукраїнська виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

1

1

-

-

5.

Всеукраїнська учнівська науково-практична конференція «Універсіада»

3

2

1

-

6.

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

6

-

1

-

7.

Міський конкурс «Атом для миру і процвітання»

2

-

-

-

8.

Обласний форум юних шанувальників фізики та астрономії

3

Дип-лом з відзна-кою

-

2 дипло-ми за участь

9.

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край»

6

1

-

-

10.

Обласний заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»

9

1

2

1

11.

Дитячо-юнацький конкурс «АЕС – добробут – Батьківщина»

2

-

-

-

12.

Відкриті змагання з авіамодельного спорту (радіокеровані моделі) за кубок пам’яті Б.Я. Невельського

5

-

3

3 цінних пода-рунки, 2 медалі

13.

Обласний конкурс учнівської творчості, присвячений Всесвітньому Дню здоров’я (міський етап)

1

-

1

-

14.

Обласний конкурс дитячого малюнку «Міліція очима дітей»

6

-

-

-

15.

ІХ Міжнародний дитячий творчий конкурс «Ми – діти Атомграду»

1

 1 Деб’ютант

2014 рік

1.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

15

8

2

5

2.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

12

8

1

3

3.

Всеукраїнська виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання

3

-

-

3

4.

Всеукраїнські змагання учнівської молоді з авіамодельного спорту

1

-

1

-

5.

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Веселковий вернісаж»

1

-

-

1

6.

Всеукраїнський конкурс «АЕС – добробут – Батьківщина»

2

1

-

2 цінних пода-рунки

7.

Обласний заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії»

8

3

-

5

2015 рік

1.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

9

2

1

2

2.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

11

4

1

2

3.

Обласний заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»

3

-

1

1

4.

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

2

-

1

1

5.

Міський конкурс «Атом для миру і процвітання»

4

1

-

3

2016 рік

1.

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

3

1

1

2

2.

Всеукраїнська виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край»

7

1

-

-

3.

Обласний заочний конкурс робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!»

6

1

-

3

4.

Обласний заочний конкурс на кращий відеофільм

1

1

-

-

5.

Обласна виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

14

10

2

 

6.

Обласна виставка-конкурс робіт гуртківців початкового технічного моделювання

10

3

2

 

7.

Всеукраїнський колоквіум «Космос. Людина. Духовність»

1

-

-

1

8.

Всеукраїнська виставка-конкурс робіт учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання

2

-

1

1

9.

Всеукраїнська виставка-конкурс науково-технічної творчості учнівської молоді «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»

3

1

2

-

10.

ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

2

2 дипломи за участь

 

 

 

     Всього за звітний період 294 вихованці прийняли участь у 53 конкурсі та посіли 201 призове місце.

 

     Натхненна праця педагогів – позашкільників дає змогу розкрити таланти дітей, наповнювати світлом дитячі душі, пізнавати навколишній світ, обирати правильний життєвий шлях, найповніше розкривати і реалізовувати себе.

 

Аналізуючи роботу педагогічного колективу в цілому, можна зробити висновок, що педагоги закладу, використовуючи різноманітні форми і методи організації навчальної діяльності, створюють атмосферу зацікавленості кожного вихованця, позитивний настрій кожної дитини на подальшу роботу.